دنیای رنگی‌رنگی خانواده گلکسی S۱۰: کدامیک را ترجیح می‌دهید؟

خانواده جدید گلکسی شامل چهار عضو است. گلسی اس۱۰ به همراه گلکسی اس ۱۰ پلاس بزرگ جثه و گلکسی اس ۱۰ ای ارزان‌تر، در رنگ‌های سفید شیشه‌ای، سیاه شیشه‌ای، سبز شیشه‌ای و آبی شیشه‌ای عرضه خواهند شد.

دنیای رنگی‌رنگی خانواده گلکسی S10: کدامیک را ترجیح می‌دهید؟

سامسونگ چند روز پیش در مراسم باشکوهی که در سانفرانسیسکو برگزار کرد، علاوه بر جشن تولد ده سالگی برند گلکسی خود، زیرشاخه خانواده Galaxy S10 را هم با چهار عضو جدید رونمایی کرد. این خانواده علاوه بر مشخصات فنی خارق‌العاده، مجموعه گسترده‌ای از سلایق رنگی را هم پوشش می‌دهند. در این مقاله فوت و فن نگاهی به تمامی رنگ‌های زیبای این مجموعه اسمارت فون‌های پرچمدار می‌اندازیم.

خانواده جدید گلکسی شامل چهار عضو است. گلسی اس10 به همراه گلکسی اس 10 پلاس بزرگ جثه و گلکسی اس 10 ای ارزان‌تر، در رنگ‌های سفید شیشهای، سیاه شیشه‌ای، سبز شیشه‌ای و آبی شیشه‌ای عرضه خواهند شد.

علاوه بر این، گلکسی اس 10 ای به رنگ زرد قناری!‌ هم وارد بازار خواهد شد. البته گلکسی اس 10 پلاس هم رنگ اختصاصی خود را در دو مدل جدید سرامیکی‌اش خواهد داشت: سیاه سرامیکی و سفید سرامیکی. لازم به ذکر است که نسخه بدنه سرامیکی این غول سامسونگ در دو نسخه رم 8 گیگابایتی با 512 گیگابایت حافظه داخلی و رم 12 گیگابایتی با 1 ترابایت حافظه داخلی (شوخی می‌کنی؟!!) عرضه خواهد شد.

همچنین برخی شواهد حاکی از آن است که نسخه نسل پنجمی این اسمارت فون هم با نام Galaxy S10 5G در دو رنگ سیاه شیشه‌ای و سفید شیشه‌ای راهی بازار خواهد شد.

البته کسانی که علاقه‌مند رنگ آبی شیشه‌ای هستند، بد نیست بدانند که این رنگ تنها به صورت اختصاصی ویژه برخی شرکای تجاری سامسونگ عرضه خواهد شد. مثلا پیش از این هم برخی اسمارت‌فون های سامسونگ با رنگ آبی به صورت انحصاری تنها توسط Carphone Warehouse عرضه می‌شدند. البته هنوز مشخص نیست که محصول جدید آبی رنگ نصیب  کدامیک از شرکای تجاری شود. 

جزئیات رنگی خانواده گلکسی اس 10

سفید شیشه‌ای

سیاه شیشه‌ای

سبز شیشه‌ای

آبی شیشه‌ای

زرد قناری!

Galaxy S10e سامسونگ تنها عضوی از خانواده است که با رنگ زرد در انظار عمومی ظاهر می‌شود.

سیاه سرامیکی

سفید سرامیکی

این تصویر متعلق به S10 5G است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر